Παρασκευή, Δεκεμβρίου 26, 2008

Απάλευτοι τεχνικοί!!! - 1 μήνα + χωρίς internet


Είχα το laptop μου για ένα μήνα + να βρίσκεται στον τεχνικό. Είναι 5 χρονών laptop και λογικό σε κάποια φάση να έβγαζε προβλήματα. Έτσι λοιπόν,σταμάτησε να βγάζει φως η οθόνη, και δεν έπαιζε με τίποτα να κάνω σωστή δουλειά,χωρίς να ανεβάσω 15 βαθμούς μυωπία... Έτσι αποφάσισα να το πάω στον τεχνικό, και μιλώντας με τον πατέρα μου είπαμε να το πάμε σε έναν φίλο του ,που θα μας το έκανε και τσάμπα... Του πάμε λοιπόν το laptop και μετά από περίπου 10 μέρες, μας λεν ότι είναι έτοιμο! Πάω να το πάρω και βλέπω ότι πάλι δεν λειτουργεί η οθόνη, και εκτός αυτού ο τύπος είχε κάνει format.... (ευτυχώς είχα προνοήσει και τα αρχεία μου υπάρχουν όλα στον εξωτερικό μου!!!) Εξηγώ το σκηνικό στον πατέρα μου,και μου λέει θα το ξαναπάμε... Το ξαναπάμε λοιπόν μετά από 2 μέρες,και μετά από περίπου 2 βδομάδες με ενημερώνει ότι δεν γίνεται τίποτα με την οθόνη και ότι θα πρέπει να πάρω εξωτερική οθόνη για να κάνω την δουλειά μου (βέβαια επειδή είναι κολλητός του πατέρα,σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή,αλλά άσχετο αυτό...) Έρχομαι λοιπόν και αναρωτιέμαι εγώ.... Αν ερχόσασταν σε μένα, με σοβαρό πόνο στο πόδι,σας έκανα ότι εξετάσεις να'ναι και σας έδινα ασπιρίνη για να περάσει, και σας έλεγα όλα οκ, βλέπετε ότι δεν περνάει, ξαναέρχεστε και σας ελέγχω για 2 βδομάδες και εν τέλει σας βάζω ξένο μηριαίο (το μεγαλύτερο κόκκαλο του ποδιού) γιατί υποθέτω ότι το δικό σας πλεόν δεν διορθώνετε με τίποτα, πως θα με χαρακτηρίζατε???????