Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 13, 2006

Έλληνας... νεοέλληνας

Νεοέλληνας: Ένα είδος μίζερου human χωρίς στόχους στην ζωή.Πορώνεται και παθιάζεται με οτιδήποτε προσπαθώντας να δώσει πληρότητα στην κατά τα άλλα άδεια ζωή του (την θεωρία μου για την πληρότητα θα την αναπτύξω εκτενέστερα σε άλλο entry).Κυνηγά το χρήμα για να επιβιώσει αλλά και να το ξοδέψει άσκοπα σε προϊόντα που του επιβάλλουν οι διαφημίσεις ενώ δεν έχει για τα αναγκαία... Περηφανεύεται για την φιλοξενία του και στις περισσότερες των περιπτώσεων κωλοπιάνει τους τουρίστες (ντόπιους και ξένους) για να έχει να τρώει και να κάθεται την μη τουριστική περίοδο.Και χώνει την μύτη του εκεί που δεν πρέπει...

Φυσικά θα μπορούσα να αραδιάσω άπειρα ακόμα χαρακτηριστικά του μεσου αστού νεοέλληνα (ευτυχώς ο Θεός δεν έχει εξαφανίσει όλες τις εξαιρέσεις...ακόμα) απλά έναυσμα για αυτό το post μου έδωσε μία σκηνή που έζησα σήμερα μέσα στο super market.

Μόλις έχω φύγει από τον διαιτολόγο λοιπόν,και έχω πάει στο super market για να κάνω τα ψώνια της βδομάδας βάσει του προγράματος μου αλλά και τις ανάγκες της υπόλοιπης οικογένειας.
Αφού λοιπόν έχω πάρει κασέρι και γαλοπούλα με χαμηλά λιπάρα και κάποια άλλα προϊόντα (ως επί το πλείστον light που μου έχει συστήσει ο διατολόγος) ξαφνικά μου απευθύνεται μία κυρία (σε πολλά εισαγωγικά) και χωρίς να ε ξέρει και ούτε καν να χαιρετήσει λέει:

Βλέπω παίρνουμε διαίτης προϊόντα αλλά από ποσότητες μπόλικες,ε?

Αυτή μάλλον περίμενε να γυρίσω με ενοχικό ύφος και να δικαιολογηθώ και έτσι θα ηδονιζόταν (έ ρε ανωμαλίες... πόσο δίκιο έχει ο Πανούσης!!!!)
Αντιθέτως,γυρνάω και την κοιτάω με ένα ερευνητικό βλέμμα από την κορφή ως τα νύχια και της λέω:

Δεν νομίζω να είστε η διαιτολόγος μου...

Φυσικά εκπλήσσεται αλλά αντί να ζητήσει συγγνώμη και να σκάσει (ποιος έχασε την αξιοπρέπεια του για να την βρει η θίτσα???) γυρνάει και μου λέει:

Όχι,εγώ το λέω γιατί εγώ προσπαθώ να χάσω 2 κιλά και δεν μπορώ...

Και γυρίζω με ύφος "συμπονετικό" και της λέω:

Τι κρίμα... Εγώ έχω χάσει 12!!

Και πέρνω το καρότσι μου και φεύγω...

Μέσα στο επόμενο λεπτό έβαλε τις φωνές στην κόρη της και μάλωσε και με το παλικάρι που ήταν στο ψυγείο με τα αλλαντικά και τα κασέρια!!!

Φυσικά αυτό το Post δεν έγινε για να περηφανευτώ ότι της την είπα... αλλά γιατί μου έκανε εντύπωση πώς μερικά μίζερα όντα ζουν προσπαθώντας να προκαλέσουν δυστυχία στους άλλους.
Όχι ότι δεν το ήξερα.
Απλά η καθημερινότητα επιβεβαιώνει με τον πιο τραγικό τρόπο την ζωώδη μορφή της κοινωνίας μας!Χωρίς να θέλω να θίξω τα αξιαγάπητα ζώα!!!

currently playing: Caliban - Goodbye