Τετάρτη, Μαρτίου 07, 2007

RESPECT

Το καλό σ'αυτόν τον κόσμο είναι ότι είμαστε διαφορετικοί άνθρωποι!!!
Ο καθένας κάτι ψάχνει σ'αυτήν την ζωή!
Αλλοι τα χρήματα,άλλοι τις γυναίκες,άλλοι την πόζα,άλλοι και τα 3 προηγούμενα μαζί (λέγε με καλοπέραση κατά τα πρότυπα της TV),την δόξα,την επαγγελματική καταξίωση,την θρησκεία,το νόημα της ζωής...
Εγώ λοιπόν από μικρός έψαχνα κατα κύριο λόγο ένα πράγμα!
Τον σεβασμό! (respect - κάτι χαρακτηριστικό και της hardcore που είναι το είδος μουσικής που ακούω κατά κόρον)
Τον σεβασμό αρχικά απέναντι στον εαυτό μου,αλλά και το να σέβομαι όσους πρέπει και φυσικά να με σέβονται!
Μπορεί πολλές φορές να αποτυγχάνω σε πράγματα που προσπαθώ (μαθήματα,γυναίκες κ.α.)
Κάποιες φορές ξαναπροσπαθώ,κάποιες όχι...
Αυτό πάντα σε ρίχνει αλλά σημασία έχει πως το αντιμετωπίζεις!
Και μπορεί ναι μεν να μην έχω φτάσει τον εαυτό μου εκεί που θέλω αλλά τουλάχιστον το ταξίδι των 21 και κάτι χρόνων το αντιμετοπίζω με σεβασμό!
Δεν το παίζω κάποιος και δεν λέω ότι δεν με νοιάζουν καθόλου τα παραπάνω που ανέφερα (χρήματα,γυναίκες κτλ).
Απλά αυτά που έχω να θυμάμαι έντονα απ'την ζωή μου είναι σκηνές σεβασμού και αξιοπρέπειας!
Βέβαια πάντα υπάρχουν κάποιοι που σε βλέπουν κακόβουλα ότι και να κάνεις,αλλά δεν μίλησα ποτέ για όλους!
Η ευτυχία έρχεται από τα μικρά καθημερινά και όπως ξανείπα σημασία έχει να σε σέβονται οι δικοί σου άνθρωποι και επίσης να σέβεσαι τον εαυτό σου ο ίδιος!
Και επειδή και χθες ένιωσα τον σεβασμο προς το πρόσωπο μου και αυτό μου άρεσε (δεν μπορώ να πω ονόματα και καταστάσεις) είπα να κάνω το σχετικό post!
Αν λοιπόν με ξέρετε,και δεν το έχετε καταλάβει,μπορεί θέλω διάφορα από σας,μπορεί και τίποτα,αλλά σίγουρα πρώτα απ'όλα θέλω τον σεβασμό σας!


Currently playing: Robbie Williams - Advertising space
(το κομμάτι δεν είναι hardcore αλλά είναι από τα αγαπημένα)