Τρίτη, Φεβρουαρίου 13, 2007

Τι ειδικότητα θα πάρω....

Σύμφωνα με ένα τεστ που μόλις συμπλήρωσα που βασίζεται στο πόσο σημαντικά είναι κάποια πράγατα για σένα όπως η επαφή με τον ασθενή,η ανάληψη ευθυνών και πολλά άλλα(thanx στην Αναστασία που μου το έστειλε) μου ταιριάζουν πιο πολύ με σειρά προτεραιότητας οι παρακάτω ειδικότητες:

  1. Παιδοχειρουργός (δεν το είχα σκεφτεί ποτέ - με τέτοια φάτσα ήξερα ότι δεν κάνω για παιδίατρος αλλά παιδοχειρουργός ίσως είναι καλούτσικη ιδέα... θα το τσεκάρω όταν κάνω το μάθημα)
  2. Νευροχειρουργός (ήταν η 1η επιλογή στο μυαλό μου)
  3. Καρδιολόγος (μου είχε περάσει από το μυαλό αλλά σκεφτόμουν κάτι σε πιο χασάπικο - pure blood)
  4. Αγγειοχειρουργός (ήταν η 2η επιλογή στο μυαλό μου... τελικά καλό το τεστ!!!)
  5. Πνευμονολόγος
  6. Ορθοπεδικός χειρουργός
  7. Νεφρολόγος
  8. Γενικός χειρουργός
  9. Ουρολόγος
  10. Γαστρεντερολόγος
Με τίποτα δεν μου παν σύμφωνα με το τεστ (και όχι μόνο) τα παρακάτω
  • παθολόγος
  • προληπτικός ιατρός
  • ψυχίατρος
  • γενετιστής
Currently playing:Weekend geeks podcast