Τρίτη, Απριλίου 10, 2007

Σας έλειψα??? - Πάρτε 5 πράγματα για μένα!!!

Έχω περίπου ένα μήνα να γράψω και ο λόγος είναι ότι έτρεχα αρκετά με τα της σχολής, και όχι μόνο! Τελικά την βγάλαμε αρκετά φτηνά μιας και διεκδικήσαμε και τελικά καταφέραμε να βάλουν την χαμένη εξεταστική ως διπλή τον Σεπτέμβρη για τα 4 πρώτα έτη και εμβόλιμη το Πάσχα για 5ο-6ο και Ε.Π.

Η αλήθεια είναι πως πιστεύω ότι από δω και πέρα θα γράφω αρκετά πιο συχνά και ξεκινάω με κάτι που χρωστάω…

Ένα παιχνιδάκι που υπάρχει εδώ και πολύ καιρό στην μπλογκόσφαιρα και πριν από κάποιο καιρό αναφέρθηκε και το όνομα μου από την λαίδη (Pegasus)

Λοιπόν, 5 πράγματα που θα θέλατε να ξέρατε για μένα….

  • Είμαι Σαββατογεννημένος, σκορπιός και γαλανομάτης, κάτι που απ’ ότι μου έχουν πει είναι συνδυασμός που σκοτώνει… οπότε προσέξτε τι λέτε για μένα….. μπορεί να σας καεί το video ή και να έχετε προβλήματα διέγερσης!!!
    Το μόνο καλό που μου έχουν αναφέρει (σχετικά με τα ζώδια κτλ…) είναι ότι είμαι πεισματάρης και … καλός στο κρεβάτι!!! - για τις δεσποινίδες υπάρχουν τα στοιχεία επικοινωνίας στο profile;-)))
  • Στην ζωή μου ήθελα να κάνω 3 πράγματα! Να γίνω γιατρός, μάγειρας ή drummer! Τελικά κατάφερα να μπω στην Ιατρική (με την δεύτερη βέβαια, αλλά μπήκα), μαγειρεύω κατ’ ανάγκη (ζω με τον Πατέρα και τον αδερφό μου) σχεδόν καθημερινά πλέον – αλλά και επειδή μ’ αρέσει, και παίζω drums όποτε βρω λίγο ελεύθερο χρόνο! Άρα είμαι σχετικά ικανοποιημένος από την ζωή μου όσο αφορά αυτά που ήθελα να κάνω!!
  • Κατά καιρούς μου προσάπτουν διάφορα κοσμητικά επίθετα μέσα στους χώρους που κινούμαι! Τώρα τελευταία κυκλοφορεί πολύ το «κακός»… Δεν φταίω εγώ αν δεν μπορώ να αντέξω τους βλάκες, τους κάγκουρες, και τους ξερόλες… Έχω αλλεργία – πώς να το κάνουμε;;; Είναι γονιδιακό το θέμα!!!
  • Έχω πολύ λίγο ελεύθερο χρόνο αν και κοιμάμαι λίγο (4-5 ώρες). Ασχολούμαι με διάφορα εθελοντικά προγράμματα στην σχολή (εκτός από τα μαθήματα βέβαια), με δουλειά (να έχουμε και κάνα χαρτζιλίκι), με την μουσική, με την μπάλα (έχουμε ομάδα 5Χ5 με την σχολή), με τις δουλειές του σπιτιού (ευτυχώς βοηθάει και ο αδερφός), και πρέπει από του χρόνου να κάνω κάτι για να έχω λίγο παραπάνω χρόνο για ξεκούραση/καλοπέραση….
  • Είμαι ευγνώμων στον πατέρα μου για πολλά πράγματα και κυρίως για κάποιες αξίες που μου μετέδωσε, και μ’ έχουν κάνει σε ένα μεγάλο ποσοστό αυτόν που είμαι σήμερα – αν και πιστεύω ότι ακόμα έχω να παίρνω.

Στα παραπάνω 5 σημεία έκανα μια μίνι και κατά δύναμιν περιληπτική περιγραφή της αφεντιάς μου!

Και ήρθα η ώρα να κάνω πάσα στους εξής 5…. (οι περισσότεροι το'χουν κάνει ήδη...)

Currently playing: Emerald sun - Emerald sun