Τετάρτη, Δεκεμβρίου 12, 2007

Δεν έχω χρόνο.... (που λέει και γνωστός αντιπαθής συνθέτης...)

Καλησπέρα!!!!
Ξέρω ότι είναι τραγικό για έναν 22χρονο, αλλά δεν έχω χρόνο πλέον για το blog.
Από τότε που ανέλαβα την θέση του αντιπροέδρου εξωτερικών υποθέσεων (επαφές με άλλες οργανώσεις εντός και εκτός ελλάδος, εκπροσώπηση στον ευρωπαϊκό σύλλογο φοιτητών ιατρικής, εύρεση χορηγών, σχεδιασμός φυλλαδίων κ αφισών κ προωθητικού υλικού, δελτία τύπου κτλ κτλ) στην οργάνωση μου (www.helmsic.gr) ο χρόνος είναι ελάχιστος! Αν βάλεις και τ'ότι όσο μεγαλώνουμε τα πράγματα δυσκολεύουν στην σχολή, και το ότι κάνω και 2 part time και τις δουλειές του σπιτιού και την μπάντα... Η ουσία είναι ότι σε άλλη συχνότητα σκεφτόμουν να γράφω στο blog όταν το άρχιζα, και για θέματα που με απασχολούν ιδιαίτερα, και αλλιώς μου βγαίνει τώρα.
Φυσικά δεν θα το κλείσω το blog αλλά πλέον φυτοζωεί.
Πάντως όσοι έρχεστε που και που εδώ, να ξέρετε ότι όποτε προλαβαίνω έρχομαι κι από τα blog σας κι ας μην έχω χρόνο να αφήνω comments.

Σήμερα λοιπόν που έχω λίγο παραπάνω χρόνο από ότι συνήθως λόγω απεργίας των γιατρών, είπα να ανεβάσω καμιά φώτο από το τι κάνω τελευταία τα οποία γενικά γυρνάν γύρω από την οργάνωση μιας και τα περισσότερα λεφτά τα τρώω στα ταξίδια και σε πράγματα σχετικα με την οργάνωση πλέον...

Ξεκινάμε με Γ.Σ. Αθήνας τον Νοέμβριο

Παρουσιάζοντας την υποψηφιότητα μου...


Χαρούμενα προσωπάκια



Η ομάδα αξιωματούχων για το 2007-2008 (αν και λείπουν 4 από την φώτο)



Φαΐ!!!!!!!!!!


Ακολούθησε η μέρα κατά του διαβήτη στην Θεσ/νίκη όπου αναφέρθηκα και σε προηγούμενο post


Ακολούθησαν τα γενέθλια μου στο σπίτι, τα οποία στην ουσία ήταν γενέθλια έκπληξη για 2 παιδιά από την οργάνωση που είχαν γενέθλια την επόμενη μέρα...

Λίγα άτομα στην αρχή, βλέπουμε την 4αρα της εθνικής ;)))


Η υπερ heavy metal τούρτα μου σε σχήμα mini ροζ καρδούλας με ροζ κεράκι!!! Φυσικά όλοι πεθάναν στα γέλια!!!


Η έκπληξη στον πρώτο από τους 2!

Και η 2η έκπληξη!


Ώπα.......




Μετά από τα Γενέθλια μου, μεταφερόμαστε στην Ρουμανία για ένα training του european youth forum το 5ημερο 28/11 - 2/12

Αρχικά βρήκα τον "μεγάλο μου αδερφό" !!! Ολόιδιοι όμως....


Η θέα από το δωμάτιο


Ψωνίζοντας τα... απαραίτητα!!!

Σαλονικιός χωρίς υπερφράπες γίνεται???

Παρουσιάζοντας τα αποτελέσαματα ενός small working group


Ομαδική φώτο των συμμετεχόντων με την ολυμπιακή ομάδα γυμναστικής κοριτσιών της Ρουμανίας που θα πάει του χρόνου στο πεκίνο (μέναμε στο ιδιο ξενοδοχείο)


Με κάποια παιδιά από το training, μπροστά στην βουλή της Ρουμανίας

Και τέλος, ανακάλυψα προεκλογική αφίσα του Χάρρυ Κλυν στο Βουκουρέστι!!!!!


Και τέλος στο ΔΣ της Λάρισσας το περασμένο ΣΚ

Ας πούμε ότι συντονίζουμε το ΔΣ... ;)))


Εδώ με το φιλαράκι μου που μόλις ανέλαβε το πρόγραμμα που συντόνιζα πέρσι! Νομίζω τα σημάδια της εξάντλησης είναι φανερά,αλλά παρ'αυτά είμαι χαρούμενος με την επιτυχή έκβαση της συνάντησης

Μετά από κρεπάλες με ούζα και κρέατα στην Λάρισσα


Και τέλος... προσπάθειες να ξεφορτωθούμε την γραμματέα μας ;)))


Ελπίζω όλοι να είστε καλά και να περνάτε heavy!!!