Δευτέρα, Απριλίου 16, 2007

Therion Live στη Θεσσαλονίκη

Ενα από τα καλύτερα live που έχω δει στην ζωή μου.
Η αλήθεια είναι ότι δεν ήμουν fan των therion.
είχα ένα δίσκο και μερικά σκόρπια κομμάτια,αλλά δεν έψηνα να δώσω 25 euro μιας και μαζεύω χρήματα για αρκετά πράγματα. Ενα πρωί που βρέθηκα με τον Βασίλη (τον καθηγητή μου στα τύμπανα) μου είπε να πάω οποσδήποτε στο live.Τελικά τον εμπιστεύτηκα και αγόρασα είσητήριο την Παρασκευή το πρωί.
Σάββατο βράδυ και έφτασα έξω από την υδρόγειο στις 21:35.Εκεί εκτός από τον Βασίλη είδα και πολλούς άλλους γνωστούς που είχα να δω καιρό (καταραμένη ιατρική... έχω ξεκόψει από τον κόσμο!!!).
Επειδή όμως είμαστε στο ελλάντα και όχι σε καμιά πολιτισμένη χώρα οι πόρτες άρχισαν να ανοίγουν κατά τις 22:15 και είχαμε μπει όλοι κατά τις 22:40. Πρέπει να είμασταν πάνω από 500,αλλά λιγότεροι από 1000.
Οι Therion βγήκαν στην σκηνή γύρω στις 11 παρά και άρχισαν αρκετά δυναμικά.
4 φωνές,2 κιθάρες,1 μπάσο,1 ντραμς!
Καθόλου άσχημα!Ειδικά οι 2 τραγουδίστριες (Lori Lewis και Katarina Lilja) ήταν πανέμορφες με την katarina να κλέβει περισσότερο τις εντυπώσεις!
Τα παλικάρια παίξαν περίπου 2μιση ώρες, κάτι που είναι πολύ καλό και δείχνει σεβασμό στο κοινό,και όχι σαν κάτι αρπαχτές τις 1 ώρας και κάτι που έρχονται κατά καιρούς στην Ελλάδα!
Φυσικά το playlist τους περιείχε κομμάτια από παλιούς και νέους δίσκους,και κυρίως από τον τελευταίο τους δίσκο, gothic kabbalah!
Τελειώνοντας λοιπόν,κι αφού ήδη είχαν φύγει μια φορά και ξαναβγήκαν,υποκλίνονται και φεύγουν.
Και ενώ ο κόσμος φωνάζει,ξαναβγαίνουν και λεν μήπως θέλουμε άλλο ένα κομμάτι;
Φυσικά ο κόσμος συμφώνησε και είπαν ότι θα παίξουν άλλο 1 μαζί με ένα καλό τους φίλο από Θεσσαλονίκη... και εκεί έσκασε στην σκηνή ο gus g! Ολο το κοινό χειροκρότησε και παίξαν μια διασκευή από manowar.Μην με ρωτήσετε ποιο,ποτέ μου δεν άκουγα manowar,αν και το συγκεκριμένο κομμάτι ήταν σχετικά καλό.
Αφού λοιπόν παίξαν κι αυτό και φύγαν,περιμέναμε λίγο ακόμα να φύγει ο κόσμος και ανταμοιφτήκαμε αφού βγήκαμε φώτο με την τραγουδίστρια και τον κιθαρίστα,αλλά δεν προλάβαμε να βγούμε με τον snowy και την katarina που μπήκαν μέσα γρήγορα!
Ιδου κάποιες από τις φωτογραφίες


Εδώ οι 4 τραγουδιστές (2 αντρες - 2 γυναικες) σχηματίζουν σταυρό

Η Katarina Lilja (τραγουδίστρια) η οποία τράβηξε αρκετά την προσοχή με την παρουσία της και με την φωνή της!!! (αυτή τα συνδυάζει και τα 2)

Εδώ υποκλίνονται καθώς μας χαιρετάν,μεσα σε πανικό από χειροκροτήματα!

Εγώ με τον Kristian Niemann (κιθαρίστας)


Ο snowy shaw (τραγουδιστής) με τον οποίο δεν προλάβαμε να βγούμε photo,και τέλος...

εγώ με την πανέμορφη για την ηλικία της Lori Lewis (τραγουδίστρια)

Currently Playing: Therion - Gothic Kabbalah