Τρίτη, Αυγούστου 14, 2007

Η ώρα της δικαίωσης!!!


Οπως ανέφερα και παρακάτω, είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος μιας και το πρόγραμμα που συντονίζω βγήκε φέτος το 2ο καλύτερο στον κόσμο.
1ο βγήκε το smile-x που είναι πολύ ωραίο πρόγραμμα και στο οποίο έδωσα κι εγώ το 4αρι μου.
Εν συντομία λοιπόν, το RDb είναι ένα site το οποίο δίνει στον επισκέπτη πληροφορίες για το σύστημα λήψης ειδικότητας σε διάφορες χώρες.
Η καινοτομία του είναι αρχικά ότι είναι το μοναδικό site που δίνει πληροφορίες για τόσες χώρες μαζεμένες,αλλά επίσης ότι δεν δίνει τις πληροφορίες σαν κείμενο, αλλά σαν απαντήσεις σε ερωτήσεις ενός ερωτηματολογίου,έτσι ώστε να είναι εύκολα συγκρίσιμες - εξ ου και το όνομα database (δεν χτίσαμε καμια βάση δεδομένων, για όσους ξέρουν παραπάνω από pc).
Αρχικά φαίνεται απλό,αλλά έχουμε πολλά να κάνουμε.... άπειρα mail,συντήρηση και αναβάθμιση του site, ανανέωση του ερωτηματολογίου, εύρεση logo (αυτό που βλέπετε πάνω - δημιουργήθηκε πριν κάνα μήνα....), διάδοση του project πανελληνίως, συνεργασία με εθνικούς υπευθύνους για να διαφημίσουν αυτοί το project στην χώρα τους ώστε να το μάθουν οι φοιτητές κ.α.
Και ενώ λοιπόν πέρσι ήμασταν 4οι,παρ'όλο που δώσαμε πολλά σ'αυτό το πρόγραμμα φέτος δεν περίμενα να ξαναμπούμε στο top 5,γιατί είναι δύσκολο να σε διαλέξουν για 2 συνεχόμενες χρονιές.Το top 5 αποφασίζεται από τον βαθμό που δίνουν στα προγράμματα οι υπεύθυνοι,και φέτος διαγωνιζόμασταν καμια 80αριά προγράμματα.
Και αφού επιλέξουν τα 5 καλύτερα,κάνουμε μια παρουσίαση μεταξύ μας και βαθμολογούμε απο 1-4 τα υπόλοιπα 4,και επίσης μας βαθμολογούν από 1-5 οι 5 υπεύθυνοι.
Εδώ μιλόντας με έναν υπεύθυνο πήρα άλλη μια χαρά γιατί μου είπε ότι όλοι οι υπεύθυνοι εκτός από αυτόν (που έδωσε σ'εμάς) δώσαν τα 5αρια στο 1ο πρόγραμμα,αλλά οι άλλοι συντονιστές των προγραμμάτων που ήταν στο top 5 διάλεξαν το RDb ως καλύτερο,εκτός από μένα,που δεν μπορώ να ψηφίσω τον εαυτό μου και έδωσα το 4αρι στον 1ο κι εγώ.
Φυσικά και δεν έχω ψωνιστεί από αυτό αλλά είναι μια δικαίωση για τους κόπους μου όλη τη χρονιά και μια απάντηση στα μούτρα όσων με ειρωνεύονται για τον χρόνο που ξοδεύω σ'αυτή την οργάνωση!

currently playing: Symphony X - Paradise lost