Τετάρτη, Ιουνίου 27, 2007

Γιατί ξυρίζω το scalp....

Επειδή πολλοί με ρωτάν κατά καιρούς,να μερικοί λόγοι μαζεμένοι
  • Μου αρέσει!!!
  • Μου πάει (απ'ότι μου λενε....)
  • Μ'αρέσει η καθαριότητα και το ξύρισμα είναι ένα δείγμα
  • Για δροσιά! Με την κωλοζέστη που έχει, πας στην τουαλέτα, βάζεις το κεφάλι κάτω απ'τη βρύση και είσαι μάστορας!!
  • Ηταν πρόταση του Τάσου (ενός κολλητού) και του Jimmy Santrazani (τραγουδιστή των Emerald Sun, που έχει ήδη αυτό το look)
  • Γιατί είναι hardcore (μαζί και με το μούσι)
  • Γιατί προτιμώ να ξυρίζω το κεφάλι παρά τα πόδια ή το στήθος μου.........
  • Για να αντανακλά ο ήλιος και να φαίνομαι στις φώτο!!!
  • Για να έχω προϋποθέσεις να δουλέψω πόρτα σε κάνα club.... :-)
  • Γιατί γουστάρω πολύ να χρησιμοποιώ την Gillete fusion
  • Γιατί δεν σπαταλάω χρήματα στον κουρέα....
  • ....αλλά και στα σαμπουάν
  • Γιατί είναι γαμάτο το αίσθημα της κολώνιας πάνω σε ξυρισμένο sculp
  • Γιατί μου είπαν ότι τονίζει τα μάτια μου (τι μας τα'δωσε γαλαζοπράσινα ο Θεός...), και τέλος
  • Εχετε δει ποτέ κανέναν trendoμπήτουλα,κανέναν σκυλά ή κάποιον emo να έχει ξυρισμένο κεφάλι;;;;;
Currently playing: VADER - God is dead