Τετάρτη, Δεκεμβρίου 31, 2008

Υποβαθμίζεται το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης

Δεν ξέρω αν είναι θέμα ατυχίας, ανικανότητας ή σκοπιμότητας, αλλα΄έχω την εντύπωση (μακάρι να είμαι λάθος) ότι όσο πάει, όλο και λιγότερες πτήσεις έρχονται και φεύγουν από το αεροδρόμιο της πόλης μας...
Έχω ακούσει κατά καιρούς για διάφορες ακυρώσεις δρομολογίων απο εσωτερικό και εξωτερικό, αλλά επειδή δεν είμαι σίγουρος για αυτές, θα καταθέσω την δική μου εμπειρία για την οποία είμαι σίγουρος...
Σε γενικό επίπεδο δεν έρχονται φτηνές εταιρείες στην Θεσσαλονίκη, εκτός από την easy που ήρθε από πέρυσι και πετά μόνο για 3 πόλεις... την ίδια ώρα μπορείς να βρεις φτηνά εισητήρια για πολλούς προορισμούς από Αθήνα, Σόφια και Κωνσταντινούπολη... Ξέρω αρκετούς, και εγώ μεταξύ αυτών, που μεταβαίνουν οδικώς στα συγκεκριμένα αεροδρόμια και πετάν απο κει, γιατί στο σύνολο κοστίζει πολύ πιο φτήνά από ότι να φύγεις απ'ευθείας από Θεσσαλονίκη.
Πιο συγκεκριμένα τώρα... είχα κλείσει εισητήρια για 1η του μηνός να φύγω με Alitalia. Μία μέρα δέχομαι τηλέφωνο από την Alitalia ότι ακύρωσε τα δρομολόγια της από Θεσσαλονίκη, και θα μου πλήρωναν την μετάβαση μου από και προς την Αθήνα για να φύγω από εκεί. Κανόνισα λοιπόν να πάω Αθήνα με την πτήση της Ολυμπιακής στις 10+ το πρωί Μια βδομάδα πριν,όμως, με παίρνουν από την ολυμπιακή και μου λεν ότι ακυρώθηκε η πτήση των 10+ και θα πρέπει να πάρω την πτήση των 8.30 για να μην χάσω και την επόμενη πτήση από Αθήνα!
2 ακυρώσεις μόνο στην δική μου περίπτωση... ελπίζω να είναι οι μοναδικές αν και πιστεύω ότι υπάρχουν και πολλές άλλες παρόμοιες εμπειρίες...


Y.Γ: Θεός ο Πάγκαλος... έκανε ρόμπα τον πρέσβη του Ισραήλ... Δείτε εδώ,στο troktiko


Currently listening: Whtitechapel - This is exile