Παρασκευή, Δεκεμβρίου 01, 2006

Πόσο εύκολα μπορεί να δημιουργηθούν παρεξηγήσεις...

Χθες εκεί που καθόμουν χαλαρά και μιλούσα με τον chu,βγαίνω στο μπαλκόνι για να μιλήσω με τον πατέρα μου,και να του πω ότι δεν θα γύριζα σπίτι όπως κάθε φορά που είναι να μείνω έξω!
Ο πατέρας μου άρχισε να μου μιλάει με πολύ παράξενο ύφος και άρχισε να με αμφισβητεί και να με ρωτάει αν του λέω ψέμματα και πάλι κτλ κτλ...
Εν τω μεταξύ η μόνη φορά που του είχα πει ψέμματα ήταν στην 3η λυκείου για κάποια βλακεία που είχα κάνει το οποίο και είχε ανακαλύψει.Από τότε δεν ξαναέδωσα κάποιο δικαίωμα!Κανένα όμως!
Και λέγοντας μου τα συγκεκριμένα πράγματα στο τηλ. ο πατέρας μου στράβωσα άσχημα!
Μετά από πολύύύύ καιρό από την τελευταία φορά,ένιωθα και πάλι πώς ήμουν έτοιμος να κλάψω,και για αυτόν τον λόγο του είπα να κλείσει και θα μιλούσαμε αύριο (σ.σ. σήμερα).
Τελικά σήμερα έπιασα και τον ρώτησα τι είναι αυτό που τον έκανε να μην μου έχει πλέον εμπιστοσύνη και ότι το χθεσινό περιστατικό με ενόχλησε πολύ!
Και γύρισε και μου είπε πως ήταν με έναν φίλο του ο οποίο πριν από κάποια χρόνια είχε πιάσει και αυτός τον γιο του να κάνει την ίδα βλακεία με μένα,και τον ξαναέπιασε πρόσφατα!
Και τσαντ΄στηκε τρελά ο πατέρας μου και εκείνη την στιγμή που μιλούσε με τον φίλο του τον πήρα εγώ τηλ. και γι'αυτό μίλησε έτσι...
Πόσο εύκολα μπορούν να δημιουργηθούν οι παρεξηγήσεις τελικά,ε!Και πόσο εύκολα μπορουν να συντηρηθούν αν δεν τις λύνεις με μία απλή συζήτηση...

currently playing: Madeline Peyroux - Reckless blues