Δευτέρα, Νοεμβρίου 13, 2006

Σκέψεις μετά την εξεταστική

Είχα πει στον εαυτό μου ότι θα κάτσω και θα γράψω ένα post μετά την εξεταστική που θα αφορά εμένα και νομίζω πως ήρθε η ώρα να το κάνω!
Φυσικά και δεν μπορώ να τα θυμάμαι όλα,αλλά κάποια από τα πιο σημαντικά γεγονότα και συμπεράσματα θέλω να τα έχω γραμμένα.
Ξεκινάω λοπιπόν:
  • ΤΑΜΕΙΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ
    Είχα πει να δώσω λίγα μαθήματα και να τα περάσω όλα έτσι ώστε να έχω πολύ χρόνο για αυτά που θα έδινα και να μπορώ να διαβάσω τα άλλα αργότερα για να μπορέσω να χτυπήσω βαθμούς εκεί που αυτό θα χρειαζόταν!Τελικά έδωσα μόνο 4 και ξέρω ότι έχω περάσει 2 και έχω κοπεί σε ένα (τον πούστη τον Κουτσονικόλα, εύχομαι να τον πατήσει διαστημόπλοιο - είχα διαβάσει άπειρα για την Φυ1 για 2η φορά) και περιμένω ένα ακόμα! Δεν μπορείς να πεις ότι είναι και η καλύτερη μπαζιά!
  • ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ
    Ψάχνοντας λίγο το θέμα είδα ότι τελικά κατά πάσα πιθανότητα δεν χρειάζεται βαθμός πτυχίου για την ειδικότητα αλλά κυρίως προφορικές συνεντεύξεις,γλώσσα και εξετάσεις που σου κάνουν εκεί. Άρα θα πρέπει να επικεντρώσω μάλλον στο να κατέχω τις γνώσεις και την απαραίτητη γλώσσα και τα μαθήματ απλά να τα περνάω! Έχω ένα πλάνο στο μυαλό μου αλλά θέλω να δω πώς θα δουλέψει και μετά θα παραθέσω αποτελέσματα! Οπότε πρέπει να αρχίσω να διαβάζω σιγά σιγά για την επόμενη εξταστική! Η πατέντα που μου έδωσαν 2 συμφοιτητές μου (Teacher και Χάρης) για πιο περιεκτικό διάβασμα σε συνδυασμό με κάποια άλλα σημαντικά στάφια που προμηθεύομαι από τον γνωστό και μη εξαιρετέο (κωδικό όνομα: Οχιά) ελπίζω πως θα με βοηθήσουν και καταστρώνοντας ένα λίγο πιο μακρόχρονο πλάνο - γιατί αν πάω μόνο για την επόμενη εξεταστική την έκατσα πάλι - θα μπορέσω να ξεχρεώσω ότι χρωστάω σε 1 χρόνο το πολύ και δεν θα αφήσω σχεδόν τίποτα από τα καινούρια. Χρειάζετα και να συντάξω καλή στρατηγική αλλά και να την ακολουθήσω! Θα το δω πώς θα τρέξει!!
  • ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ
    Εννοείται ότι μέσα στην εξαταστική δεν μπορούσα να διαθέσω παρά τον απαραίτητο χρόνο. Όχι ότι τώρα πάω στην δουλειά συχνά,αλλά πρέπει να πηγαίνω συχνότερα για να νιώθει κι ο Τρανός ότι είμαι εκεί. Ελπίζω πώς όταν με το καλό αποκτήσω τουτ-τουτ η συμβολή μου στην δουλειά θα γίνεται ευκολότερα και θα είναι και αποτελεσματικότερη! Γιατί τώρα με τόσα πράγματα να τρέχουν ταυτόχρονα,και με τέτοιες αποστάσεις σπίτι - δουλειά-πανεπιστήμιο χωρίς αμάξι δεν είναι ότι πιο εύκολο να είσαι παντού ακόμα κι αν το θες.
  • ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ
    Και μ'αυτούς μες στην εξεταστική είχα ελάχιστο χρόνο. Ευτυχώς βρισκόμουν με κάποιους στην βιβλιοθήκη γιατί αλλιώς θα είχα απομονωθεί τελείως. Τώρα αφιερώνω κάποιον παραπάνω χρόνο αλλά κυρίως σε πολύ κοντινούς! Όποιος νομίζει ότι τον γράφω και δεν καταλαβαίνει ότι δεν έχω παραπάνω χρόνο να πάει να........
  • "ΠΑΡΑΪΑΤΡΙΚΑ"
    Αυτά και αν τρώνε χρόνο..... Φέτος στην Γ.Σ. της helmsic εκλέχτηκα συντονιστής του rdb ενός προγράμματος που τρέχει σ'όλον τον κόσμο από έναν Έλληνα και έναν Ισπανό (Ισπανίδα είναι τώρα :D ) και μάλλον θα μου φάει κάποιον χρόνο αν και είναι αρκετά σημαντική θέση και μου αρέσει και πολύ!Από κει και πέρα σκέφτομαι να μην ασχοληθώ και τόσο ενεργά με τις ανταλλαγές φέτος μιας και τρέχω το rdb αλλά και το movies and medicine στην τοπική με άλλες 3 κοπέλες. Πολύ ενδιαφέρουσες και οι υπόλοιπες δραστηριότητες της helmsic αλλά η μέρα έχει μόνο 24 ώρες!!! Και φυσικά είναι και το bluemed το οποίο ευτυχώς δεν τρώει και πολύ χρόνο αλλά φέτος θα είμαι και στην Ε.Π.Σ. κάτι το οποίο ήθελα από τον 1ο χρόνο και τελικά θα ασχοληθώ φέτος. Πρέπει να μου θυμίζω κάθε μέρα ότι όσο ενδιαφέροντα κι αν μου φαίνονται τα υπόλοιπα πράγματα στην σχολή ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΩ ΑΛΛΑ! Ήδη έκοψα Αγωγή υγείας και θα κόψω και τις ανταλλαγές μάλλον! Δεν πρέπει να πάρω καινούρια πράγματα! Είμαι στην φάση που ασχολούμαι σχεδόν μόνο με πράγματα που μου αρέσουν απίστευτα κι ας κοιμάμαι λιγότερο! Πρέπει να βρω και μια φόρμουλα για να τα φέρνω όλα βόλτα και ίσως χρειαστεί να κόψω και κάποια αν δω ότι δεν χωράν όλα στην φόρμουλα! Αν αναλαμβάνω καινούρια πράγματα από ενθουσιασμό δεν υπάρχει περίπτωση να βρω καλή φόρμουλα και θα πελαγώσω και πάλι!
    Μετά πώς να μην τρελαθείς όταν βγαίνουν οι άλλοι οι καθυστερημένοι και σου λενε "δεν ξέρω τι να κάνω-βαριέμαι"!Είναι δυνατόν?
  • ΜΟΥΣΙΚΕΣ
    Ε,προφανώς δεν είχα και τον άπειρο χρόνο να ασχοληθώ μέσα στην εξεταστική! Μόνο αγόρασα κάνα 2 cdάκια και κατέβασα και κάτι πράγματα! Τώρα ελπίζω πώς σιγά σιγά θα ξαναζωντανέψουν οι mmd και θα αξιωθούμε και με τους γιατρούς να πάμε για καμιά πρόβα επιτέλους! Ακόμα πρέπει κάποτε να συμμαζέψω τις μουσικές που έχω στο pc και σε cd και να ψάξω αργότερα για καινούρια πράγματα!!!
  • WRITING
    Επειδή διαβάζουν κι άλλα άτομα το blog (μια στον μήνα, αλλά το διαβάζουν) το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι πάει καλύτερα από παλιότερα και ελπίζω να πάει ακόμα καλύτερα!!!
  • MΟΥΤΣΟΥ
    Για να πω την αλήθεια δεν υπήρχε κάτι ιδιαίτερα ενδιαφέρον και αν και εμφανίστηκε κάτι (καλούτσικο) μες στην εξεταστική -είναι λυπηρό το ξέρω - δεν είχα τόσο χρόνο να το κυνηγήσω! Επιλογές είναι αυτά! Πάντως μυρίζομαι στον αέρα ότι κάτι καλό θα έρθει σχετικά σύντομα! Ελπίζω να μην είμαι κρυωμένος... :D
  • ΔΙΑΙΤΑ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
    Ε,μάλλον μες στην εξεταστική δεν υπήρχε και ο απίστευτος χρόνος για κίνηση (γυμναστήριο - μπάλα - ping pong και τα συναφή). Θα σου τύχει να ξεφύγεις και λίγο,οπότε και το 1 κιλό που έχασα σε όλη την εξεταστική καλό μου φαίνεται σε σχέση με την προηγούμενη που είχα βάλει 7..... Πάντως από τότε που τελείωσε η εξεταστική το τρέχω αρκετά καλύτερα και με λίγη προσοχή θα είμαι μέσα στον στόχο μου!
  • ΥΠΟΛΟΙΠΑ
    Ελπίζω πως δεν έχω ξεχάσει κάτι σημαντικό! Όσο αφορά το blog και γενικά το internet το είχα σχετικά παρατημένο αλλά τώρα με το rdb μάλλον θα περνάω περισσότερη ώρα μπροστά από την οθόνη!

    Currently playing: CREED - One last breath