Σάββατο, Νοεμβρίου 18, 2006

Το μαγικό χαρτάκι!!!


Ήταν το πρώτο και ίσως το πιο πετυχημένο δώρο που μου κάναν για φέτος - τα άλλα θα τα πάρω αύριο...
Πάντως σίγουρα η κίνηση του Στελάρα να μου πάρει δώρω για τα γενέθλια μου εισητήριο για tool και mastodon ήταν φοβερή!ΤΟ ήξερε ότι ήθελα απίστευτα να πάω σ'αυτήν την συναυλία αλλά δεν περίμενα να μου έπαιρνε για δώρο το εισητήριο... το οποίο μεταξύ μας δεν έιναι και φτηνό,ε....
Είμαι σίγουρος πως μαζί με τα live των machinehead,apocalyptica,stamping ground και slipknot θα είναι από τα live που θα μου μείνουν αξέχαστα γιατί και οι 2 μπάντες είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ και τα μέλη τους είναι ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ!!!
το μόνο που φοβάμαι είναι μετά από αυτό που θα δω από Brann Dailor και Danny Carey μην παρατήσω τα drums και αρχήσω καμιά φλογέρα.....
Και πάλι ευχαριστώ τον Στέλιο για το φανταστικό του δώρο!!!