Τρίτη, Φεβρουαρίου 06, 2007

Εξεταστική χωρίς εξετάσεις

Είναι εξεταστική περίοδος,δεν γράφουμε εξετάσεις,αλλά οι μέρες συνεχίζουν να γεμίζουν...
Π.χ. σήμερα σηκώθηκα το πρωί,απάντησα σε κάποια mail για τις ανταλλαγές,και μετά ξεκίνησα για κέντρο!Πήγα στην helmsic όπου είχαμε μπόλικη δουλειά με τις ανταλλαγές,ετοίμασα το μάθημα της μικρής που κάνω ιδιαίτερα (φυσική) παρακολούθησα και λίγο την συνέλευση όπου αποφασίστηκε συνέχιση της κατάληψης και πήγα στην μικρή για μάθημα.
Μετά πήγα απ'την δουλειά του πατέρα,όπου αφήσαμε με το αμάξι μια υπάλληλο σπίτι της και γυρίσαμε σπίτι...
Φάγαμε οικογενειακώς,χαζολογίσαμε λίγο,και κατά τις 12 άρχισα τα απαραίτητα...
Πλυντήριο,στεγνωτήριο, ρολό με πατάτες στον φούρνο να έχει να φάει αύριο ο αδερφός αλλά και όποιος άλλος δεν φάει έξω.... και έχω να αντιγράψω ένα dvd που πήρε ο αδερφός μου και δεν πρόλαβε να το δει!
Και πρέπει να περιμένω καμιά ωρίτσα να γίνει το ρολό και να πέσω μετά για ύπνο για κάνα 5ωρο γιατί αύριο πρέπει να ξυπνήσω να πάω λίγο στην δουλειά και μετά στην helmsic και στον διαιτολόγο που μεταξύ μας τον έχω ψιλοπαρατήσει τον τελευταίο καιρό λόγω των καταλήψεων....
Αυτό δεν είναι ένα παραπονιάρικο post!!!
Μια χαρά τα βγάζω με την ζωή μου άσχετα με την κούραση!
Απλά συνεχίζω να απορώ με τους ανθρώπους που μου λεν ότι δεν ξέρουν τι να κάνουν για να γεμίσουν τον χρόνο τους...

Υ.Γ:Ελπίζω να μην μου ρίχνουν καντήλια όσοι καθυστερώ να τους στείλω mail ή να τους πάρω τηλ....

Currently playing: Dropkick Murphys - Black velvet band