Κυριακή, Ιουνίου 03, 2007

RDb - Μy pride!


Όπως έχω εξηγήσει και παλιότερα,το RDb είναι ένα διεθνές πρόγραμμα της παγκόσμιας ομοσπονδίας φοιτητών ιατρικής (IFMSA) που συτνονίζεται από 2 άτομα. Μία ισπανίδα (την Laura) και εμένα. O σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι να παρέχει πληροφορίες για τις ειδικότητες στο εξωτερικό,όχι από έναν επίσημο φορέα,αλλά από άτομα που τα ζουν από μέσα.Δηλαδή πιο αληθινές πληροφορίες!
Τον τελευταίο καιρό πέφτει πολλή δουλειά πάνω στο συγκεκριμένο πρόγραμμα. Με την υπερπολύτιμη βοήθεια του web-master της helmsic (Πανελλήνια οργάνωση φοιτητών ιατρικής) Χ. Καλίτση, τελείωσα μεσοβδόμαδα το νέο site, σtο οποίο έπρεπε να μεταφέρω τα δεδομένα από το παλιό.
Μπορείτε να επισκεφθείτε το site
εδώ
Απο κει και ύστερα μου έστειλε η Laura το νέο ερωτηματολόγιο (οι πληροφορίες που δίνουμε είναι σε μορφή απαντήσεων σε ερωτήσεις ενός ερωτηματολογίου) και μέσα σε 2 μέρες έχω επικοινωνήσει με υπευθύνους από 95 χώρες (38 για να ανανεώσουν τις υπάρχουσες πληροφορίες και οι υπόλοιπες για να μπουν στην βάση δεδομένων) - σε αυτό με βοήθησε ο ΝΟΜΕ (NAtional Officer on Medical Education) της οργάνωσης και φίλος μου Ν. Δάβαρης. Ενώ επίσης μαζί με 2 παιδιά από την Αθήνα φτιάξαμε αφίσα για το πρόγραμμα, ενώ ανάμεσα σε άλλα ψάχνουμε για logo σε συνεργασία με ΙΕΚ.Kαι τέλος με την Laura ψάχνουμε για χορηγούς ώστε να μπορούμε να βελτιώσουμε και να διαφημίσουμε το πρόγραμμα.
Για να προλάβω τις κακές γλώσσες, εννοείται πώς όλα αυτά δεν τα κάνω μόνο για το κοινό καλό (με τον εθελοντισμό ασχολούμαι πολλά χρόνια) αλλά αυτό που κερδίζω είναι ίσως κάποιες γνωριμίες με φοιτητές από άλλες χώρες που ίσως θα με βοηθήσουν στο να κατασταλάξω για το που θα πάω για ειδικότητα ή επίσης να έχω γνωριμίες στην χώρα που θα πάω,ώστε να είναι λίγο ευκολότερο το 1ο βήμα.
Από κει και πέρα όμως νιώθω πραγματικά περήφανος που μέσω της helmsic έχω την τιμή να συντονίζω αυτό το πρόγραμμα το οποίο ψηφίστηκε και είναι αυτήν την στιγμή ανάμεσα στα 5 καλύτερα προγράμματα παγκοσμίως και θέλω να έχω την εντύπωση ότι βοηθάει αρκετούς φοιτητές ιατρικής από διάφορες χώρες να πάρουν μια καλή γεύση και πληροφορίες για την ειδικότητα στο εξωτερικό,και πιστεύω ότι με την δουλειά που έχω ρίξει στο πρόγραμμα τον τελευταίο καιρό τιμάω την θέση μου.